fredag den 26. december 2008


Jeg har hørt mange jokes med min kommende rejse til Svalbard. En af de bedre er at jeg skal huske at tage nogle billeder af PanserBjørne, og som smart svar forventede jeg at der så lå et Gylden kompas under juletræet. Og gæt hva?!
Ja, Det gyldne kompas på DVD lå under træet...
Så må jeg se om jeg kan fremskaffe et billede af en PanserBjørn til Troels.

Den 2 januar kl 7:30 flyver jeg til Svalbard, og som de gængse lufthavns tommelfingerregeler er så bør jeg være der ude 2 timer før. Altså 5:30 og en time for at kommer er ud, også skal jeg også vågne og spise morgen mad og denslags = Jeg skal pokkers tidligt op!

Men jeg har da fået min en lille rejse kammerat til turne. Må jeg præcentere Pedro the polar beard









Senere idag skal jeg ud til en veninde som skulle have en vandre rygsæk som jeg kan låne der oppe.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Glæder mig til at høre om din rejse. Skynd dig at skrive noget mere :0))) kram fra Pia