mandag den 26. januar 2009

Det første tegn på dagslys i en måned

Dette er første gang at himlen har været så blå. Det et fantastisk smukt syn at kigge ud af vinduet på UNIS her ved frokost tid og så sådan en udsigt.
Det blev så kun endnu bedre da jeg kom uden for og så ud over UNIS, for første gang kunne jeg se over på den anden side at Adventsfjorden og se at der faktisk også er bjerge der over. Dem har vi ellers kun hørt om

Har stadig ikke helt regnet ud hvorfor det er så lyst her i dag hvor det bare var mørkt i går. Det er måske noget min kollegarere på DMI kan kaste lys over [indsæt dåselatter]. Det eneste jeg selv kan tænke på er at det ikke er skyet i dag som det var i går.

2 kommentarer:

Lea sagde ...

Det ser godt nok smukt ud..har du ellers fået set nordlys endnu, HP siger noget om at du sover fra det eller noget i den stil..

Warming sagde ...

Nej, jeg har endnu ikke fået set noget nordlys. Og jeg må sige at jeg er ved at blive utålmodig