torsdag den 19. februar 2009

Friday gathering in the snow

Hver fredag samles vi, drikker nogle øller og alt i alt har det hyggeligt i kantine med det åbne ildsted. Denne fredag havde UNIS dog en konference og kantinen skulle rømmes, rengøres mm inden kl 20:00. Derfor valgte vi at flytte vores Friday gathering til Nybyen i stedet. Vi hentede nogle øl og cider, og gravede et hul i sneen hvor vi kunne lave et bål.
Jeg kan ikke sige andet end det som altid var hyggeligt, nu var vi uden for at kunne derfor også spille frisbee. Når tre spiller frisbee og kun to har headlamps så er den sidste spiller nød til at bruge sin intuition eller lytte til Obi-Wan-kanobi og ”use the force, Luke” – sjovt var det da. Også selv om jeg var den spiller uden headlamp.

Vores Friday gathering blev kun bedre da der også kom nordlys og da is&sne nørden her opdagede en masse små istapper på indersiden af vores fire-pit. Alle pegede de ind mod bålet og jeg kunne ikke gøre andet end at tage en masse billeder og vise dem til min professor i Snow and Ice processes.



Min Friday gathering sluttede da nogle fandt kælkene frem, på norsk kaldet rumpe-bræt, det var rigtig sjovt indtil jeg var uheldig og landede på min nakke i stedet for min mås. Med en ubehagelig hovedpine gik jeg i seng (men først efter at have konsulteret internettet for symptomer på hjernerystelse og andet lignende fælt)

1 kommentar:

Lea sagde ...

"Også selv om jeg var den spiller uden headlamp."

selvfølgeligt var det dig der ikke havde nogen pandelampe, det havde vi da længe regnet ud..:-)