onsdag den 25. februar 2009

THE icebraker party

Kort sagt, det var den bedste icebreaker fest længe set på UNIS. Jeg beklager Helle, men jeg tror i må se jer slået. Alle var godt udklædte ud fra deres respektive temaer, maden var fantastisk. Spearrips med katofler og majskobler, mad man kunne spise med fingerene ved stoneage bordet (de havde ikke fået hverken kniv eller gaffel af samme grund) og maden var god.
Ved vikinge bordet var mit drikkehorn og mjød en kæmpe succes, og som sand viking plynrede vi også "knight & princesses" bordet, desværre var der fortrængt til at vi også kunne kidnappe et par af princesserne.
Der var flere lege, konkurancer og god musik - og kæmpe kage! Jeg mener virkelig kæmpe, kagen var vel godt en meter lang, og godt en halv meter høj og bred.



Mandagen efter så jeg dette skrevet på en af personalets døre


Tager det som en stor ros. Budgetet/regnskabet er endnu ikke helt færdigt, men overskudet burde være ganske godt.

Ingen kommentarer: