lørdag den 21. februar 2009

Icebreaker party

I aften har vi Icebreaker party. Det er en fest som de nye studerende arrengere og jeg kan allerede sige at det bliver en kæmpe fest.
Temaet var til at starte med en hemmelighed, vores plakater skulle kunne give hints om temaet og her er vores plakater. Vi satte en ny plakat op hver dag for at give hints om hvad de kunne forvente. Der var ikke mange der gættede det. Der var 6 forskellige plakater alt i alt, men jeg har kun disse tre at vise, da det var mig der har designet, tegnet og favelagt dem.



temaet er tidslinje
og hvert bord har sin egen tidsalder
- Before humans
- The stone age
- Ancient Egypt
- Ancient Greece and Rome
- Vikings
- Cowboys and Indians
- Knigts and princesses
- 69/Hippies
- Future + Aliens
- The end

Jeg er viking, og jeg fik mine venner til at sende mig noget af mit mjød, mit drikkehorn og et par andre småting. Det bliver en fed fest.

1 kommentar:

Nini sagde ...

Fik I egentlig drukket alle tre liter mjød, eller er det stadig noget tilbage? ;)