torsdag den 19. februar 2009

New personal best in kajak polo

Jeg har nu været her i 7 uger = 7 søndage = 7 x kajak polo
Jeg har misset 3 af gangene, 2 til eksamens forberedelse og en til et ømt knæ, hvilket alt i alt giver mig 4 gange hvor jeg har været til kajak polo.
Og i søndags lykkedes det mig (igen) at lave en personal-best. Jeg kæntrede ikke og jeg scorede 2 mål i en kamp, 3 mål samlet set.

Mål 1 – Gennemfør en kamp uden at kæntre
Mål 2 – Mål 1 + håndter bolten
Mål 3 – Mål 2 + scor mål
Mål 4 – Lær at komme på ret køl igen efter en kæntring - Det er så den næste udfordring

Taget i betragtning at da jeg første gang kom på vandet gik der 5 sec før jeg kæntrede så synes jeg at det går stærkt med at lære spillet.

1 kommentar:

Nini sagde ...

Får du så træning i at lave grønlænder-vendinger? Det skulle være det sjoveste ved det hele, ifølge Thomas :) Er du hooked på det endnu, når du kommer hjem, så spiller han stadig, såvidt jeg ved...