torsdag den 11. juni 2009

Hjem igen

Mandag kl 13 gik jeg ned til lufthavns bussen som køre rundt i Nybyen og Longyearbyen og samler rejsende op. En ganske praktisk ordning.

Flyrejsen bar præ af at Norges mærkelig flyregler. Vi mellem landede i Tromsø, hvor gik fra flyet, ud, igennem security igen, og tilbage i det samme fly, mit sæde var dårligt nok blevet koldt før jeg satte mig igen. Ellers var rejsen begiveheds løs.

I Nybyen havde flere af mine venner fulgte mig og Lisbeth (N) ned til bussen - En afsked i venners lag. Og da jeg landede i Kastrup, var der også venner der ventede på mig.


Det var utroligt dejligt at se så mange venner de stod og ventede på mig. Viste godt at min familie og et par venner ville være der.


Men jeg havde ikke forventet at se så mange. Det rørte mig dybt.


Jeg fik en frugt kurv af min yndlings skak spiller. Hun har hørt på min beklagelser over de uhyggelige priser på svalbard, så hun gav mig en masse frugt. Tak!


Og så var der dejligt mange kram!



Alle disse billeder tog min mor. De 5 linjer hun skrev da hun mailede mig billederne rørte mig mindste lige så dybt som modtagelsen

Dejligt at se dig igen - og dejlig at de dine venner og fornemme den
positive varme stemning blandt jer.

Du er heldig, at du har sådanne venner, og at du forstår at danne og
vedligeholde venskaber - det er uvurderligt - og det var mig en meget stor
glæde at se jer alle sammen.

kærlig hilsen

Mor






1 kommentar:

Nini sagde ...

Jeg ville ønske, jeg også kunne have været der, jeg savner-savner-savner at give dig sådan et ordentligt knus. Næsten 9 måneder med computer-afstand imellem os - Hell, når jeg kommer hjem, kunne jeg jo låne et spædbarn til at have på armen i Kastrup, og du ville ikke med sikkerhed kunne sige, at det ikke var mit! :D

Savner dig... :)