søndag den 8. februar 2009

Skønhed


Dette er de omgivelser som jeg faktisk har fået legat til at studere i. Hvor fedt er det, ikke?!?

Ved nytår sad jeg og kiggede på fyrværkeriet uden for. Der var knald og farver, men min stakkels videnskabelige hjerne så kemiske forbindelser, højde temperature og ekspanderende gasser. Der kom et af nytårsfortsættene: At lære at se skønhed igen. Det var en evne som jeg havde tabt der hjemme. Men her oppe.... Her oppe ser jeg også fysikken, krystalstrukturene i isen eller sneen, måde vinden former sneen på, bjergene som samler sne til en lavine. Men det er også fantastisk smukt. Jeg har lært at se skønhed igen, jeg tror jeg kiggede de gale steder hjemme i danmark, for skønheden findes.


Dette billede blev taget af min russiske nabo Dimar,

1 kommentar:

Anonym sagde ...

nå nå nå.... du synes ikke jeg er køn at se på? ha ha HP